Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Μεταλλικό βραχιόλι από αλπακά και σφυρηλατημένο χαλκό αρχαιοελληνικού τύπου

View my etsy shop


Μπαίνοντας το φθινόπωρο με βρήκε με μια μανία (έως και αμόκ!) δημιουργίας, έχοντας τόσες ιδέες αλλά μην ξέροντας από που θέλω να αρχίσω και τι θέλω να πρωτοφτιάξω! Πέρα από τα κοσμήματα, μου έλειψαν και τα πλεκτά, που τα είχα αφήσει κατά μέρους το καλοκαίρι. Αποφάσισα λοιπόν να ασχοληθώ και με το ένα και με το άλλο από λίγο και ο,τι τελειώνει να το δημοσιεύω. Προς το παρόν έχω να σας δείξω αυτό το βραχιόλι, το οποίο είχα στο νου μου να φτιάξω από πριν το καλοκαίρι και...ναι επιτέλους το κατάφερα!! Αποτελείται από δύο μέταλλα, αλπακά και σφυρηλατημένο χαλκό.

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφο κόσμημα! Είναι από αυτά που μου αρέσουν πολύ.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ καλό να ξεκινάς γεμάτη όρεξη για δημιουργία και πολλές ιδέες. Είμαι σίγουρη ότι θα καταφέρεις να βάλεις τις ιδέες σου σε τάξη και να τις υλοποιήσεις όλες. Το βραχιόλι είναι τέλειο!!!!!! Καλό δημιουργικό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι υπέροχα που συνδυάζονται τα δύο μέταλλα !!!!!
    Καλό Φθινόπωρο, Σόφη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφάκι καλημέρα και καλό φθινόπωρο.Πραγματικά υπέροχο το βραχιόλι σου απλό αλλα πολύ εντυπωσιακό!!! Μου άρεσαν πολύ επίσης και τα σκουλαρίκια φανταστικά οσο για το καραβάκι πανέμορφο!!!Μπράβο σου κοριτσάκι!!Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια σε οτι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ όλες φιλενάδες, μια μια χωριστά!! Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο κ σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Σοφία! Πολύ όμορφο βραχιόλι με δύο διαφορετικά μεν αλλά πολύ ωραία συνδιασμενα υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή