Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Πλεκτά γάντια χωρίς δάχτυλα


Κυριακή, γιορτή και σχόλη σήμερα, άρα οι περισσότεροι έχουμε επιτέλους λίγο χρόνο για τον εαυτό μας...μπορούμε να χαλαρώσουμε ή τέλος πάντων να κάνει ο καθένας ο,τι τον ευχαριστεί. Αφού λοιπόν βγήκα μια βολτίτσα παραλία το πρωί, να χαρώ λίγο και τον καιρό, που τουλάχιστον Θεσσαλονίκη ήταν πολύ καλός, ασχολήθηκα το μεσημεράκι με τα
εν λόγω γάντια. Είχα σκοπό να τα τελειώσω μέρες πριν, αλλά ενώ τα είχα έτοιμα, τους έλειπαν τα κουμπάκια. Και δεν ήθελα έτοιμα, όοοοοοχι, ήθελα και αυτά να τα φτιάξω μόνη μου. Και επειδή τα φανταζόμουν χειμωνιάτικα, προσπάθησα να θυμίζουν δέντρο χωρίς φύλλα σε συννεφιασμένο ουρανό.


14 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι, και για τα κρύα χέρια μου, ό,τι πρέπει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ζεσταίνουν και μόνο που τα βλέπεις. Είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχα!Λατρεύω τα γάντια χωρίς δάκτυλα, τα βρίσκω πολύ πρακτικά και τα δικά σου είναι πολύ όμορφα!Μου άρεσε πολύ και η λεπτομέρεια με το κουμπάκι!Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφάκι εδώ στην Αθήνα ολη μέρα βρέχει.Τα γαντάκια σου είναι υπέροχα και το χρώμα απο τ αγαπημένα μου!!! Το κουμπάκι είναι τέλειο καλά έκανες και το έφτιαξες μόνη σου μπράβο κοριτσάκι μου!!!Καλή εβδομάδα να ΄’εχεις και καλή συνέχεια σε οτι κάνεις φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία γαντάκια! Μου αρέσει πολύ η χοντρή πλέξη και το γκρι είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα! Καλοφόρετα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τέλεια!!! πολύ ζεστούλικα!!! φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα, η κόρη μου ξετρελάθηκε, πάλι οι βελόνες μου θα βγουν από το ντουλάπι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χουχουλιάρικα και γλυκύτατα!!! Ό,τι πρέπει για τον καιρό των ημερών!!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα Σόφη μου και τα γαντάκια και τα κουμπάκια που το στολίζουν!
    Αν επιτρέπεται τα κουμπάκια από τί υλικό είναι?
    Ρωτάω γιατί μου κίνησες την περιέργεια!!
    Φιλάκια!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου τα κουμπάκια (όπως και σε όλα τα υπόλοιπα πλεκτά που έχω) είναι από πολυμερικό πηλό. Είπα να είναι όλο το σετάκι χειροποίητο! χεχε

      Διαγραφή
  10. υπεροχα κ αυτη η λεπτομερεια με τ κουμπακι μ αρεσει πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα πλεκτά σου Σόφη! Πέρνα από το blog μου που σου έχω βραβειάκι! Καλή εβδομάδα!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρασα να σου πω οτι έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή