Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Καρφίτσα-άγγελος από αλπακά και μπρούτζο με υγρό γυαλί


Μια και έρχονται Χριστούγεννα είπα η επόμενη κατασκευή να είναι λίγο πιο γιορτινή για να μπω κι εγώ στο εορταστικό κλίμα, αφού είδα ότι οι περισσότερες blogοφίλες όλο και με κάτι χριστουγεννιάτικο είχαν ασχοληθεί. Ζήλεψα κι εγώ λοιπόν και έφτιαξα την υποφαινόμενη καρφίτσα-άγγελο από αλπακά και μπρούτζο. Τα φτερά σφυρηλατήθηκαν  και πασπαλίστηκαν με glitter και το σώμα περάστηκε με υγρό γυαλί
Καλές γιορτές σε όλους!!



13 σχόλια:

  1. Ομορφη και γιορτινή η καρφιτσούλα σου!!!Αλλά και τα παπουτσάκια καρπουζάκια καταπληκτικά!!!Φιλάκια Σόφη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη εορταστική δημιουργία!Πολύ όμορφο αγγελάκι!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγγελάκι είναι αξιοθαύμαστο! Το υγρό γυαλί του δίνει πολύ χαρακτήρα!! Τη χάρηκα πολύ τη βόλτα μου στο μπλόγκ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και στις καινούριες blogοφιλενάδες καλώς βρεθήκαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ πολύ όμορφος!!!! Καλή συνέχεια στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα!Η καρφιτσούλα σου είναι άψογη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I love this angel stick pin. It's neat that you very much made it from scratch. Thanks for following my blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη η καρφίτσα σου!Τη λάτρεψα με την πρώτη μάτιά!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πέρασα να ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Sofi μου!!! Με αγάπη, υγεία και ευτυχία! Αυτές τις Αγιες Μέρες, εύχομαι να αφήσουμε όλοι μας πίσω τα προβλήματα και να περάσουμε υπέροχα! Φιλιά!

    ΥΓ. Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή